شناسه خبر: 33502 منتشر شده در مورخ: 1400/2/11 ساعت: 12:49 گروه: ورزشی  
پرتابگر پارالمپیکی: سعی دارم بالاترین رکورد را در مسابقات دوومیدانی ثبت کنم

پرتابگر پارالمپیکی: سعی دارم بالاترین رکورد را در مسابقات دوومیدانی ثبت کنم

پرتابگر پارالمپیکی گفت: به سختی در کیش تمرین می کنم تا بالاترین رکورد را در آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب وزنه ثبت کنم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، علیرضا مختاری در ارزیابی از وضعیت خود در اردوی تمرینی کیش برای شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی اظهار کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط خیلی خوبی از نظر امکانات و تجهیزات در کیش فراهم شده و بدون هیچ دغدغه و نگرانی تمرینات خود را زیر نظر مربی‌ام پیگیری می کنم تا بهترین رکورد را در آخرین مرحله رکوردگیری که ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود در پرتاب وزنه به ثبت برسانم. وی گفت: به سختی در کیش تمرین می کنم تا در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی با ثبت بالاترین رکورد در پرتاب وزنه در لیست نفرات شانس کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار بگیرم.

مختاری خاطرنشان کرد: در دومین مرحله رکوردگیری دوومیدانی که اسفندماه برگزار شد با ثبت رکورد ۸ متر و ۲۷ سانتی متر در لیست دوومیدانی کاران شانس کسب مدال برنز قرار گرفتم، در آخرین مرحله رکوردگیری درون اردویی رکوردم تا ۸ متر و ۵۲ سانتی متر ارتقاء پیدا کرد و در لیست شانس مدال نقره قرار گرفتم، الان تمام تلاشم بر این است که در آخرین مرحله رکوردگیری که ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود، بالاترین رکورد را به ثبت برسانم و در لیست نفرات شانس کسب مدال طلا عازم توکیو شوم.وی در پایان گفت: در پارالمپیک ریو به خاطر فوت مادرم چون شرایط خوبی نداشتم، از کسب مدال بازماندم اما در این دوره عزم خود را جزم کرده ام با کسب مدال طلا، ناکامی ریو را در توکیو جبران کنم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *