شناسه خبر: 335 منتشر شده در مورخ: 1392/8/4 ساعت: 14:50 گروه: فرهنگی  
«جعفر گودرزی» گزینه جدی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر

«جعفر گودرزی» گزینه جدی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر

«جعفر گودرزی» جدی‌ترین گزینه است که این روزها نامش به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شنیده می‌شود.

اهمیت بالای روابط عمومی جشنواره و نیز ارتباط گسترده با رسانه‌های مختلف باعث شده تا علیرضا رضاداد به دنبال بهترین گزینه برای مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر باشد تا از این پس تمامی اخبار جشنواره سی‌ودوم از منبع موثق در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و به همین با افراد مختلفی در این خصوص صحبت شده است.

براساس این گزارش، ارسال نخستین خبر از جشنواره توسط محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی این شائبه را بوجود آورد که وی همزمان قرار است مدیریت روابط عمومی فیلم فجر را نیز برعهده داشته باشد که پس از مدتی این موضوع شخصا توسط صادقی تکذیب شد.

پس از آن مدیران جشنواره فجر با «حمیدرضا دیبایی» مدیر روابط عمومی سابق سازمان سینمایی برای این مسولیت وارد مذاکره شده‌اند که وی این مسولیت را نپذیرفته‌ است.

بنابرگزارش فارس، اما جدی‌ترین گزینه این روزهای مدیران جشنواره، که ظاهرا رضاداد نیز به کار او اعتقاد دارد جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی است که در چهار سال گذشته مسولیت روابط  عمومی  جشنواره فیلم کودک را بر عهده داشته و حتی مدیریت روابط عمومی جشنواره بیست‌ونهم فیلم فجر نیز با او بوده است.

به هر ترتیب با توجه به اهمیتی که مدیریت روابط عمومی جشنواره فجر دارد و همچنین اعتقاد مدیران آن نسبت به کار گودرزی به نظر می‌رسد به زودی نام وی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره سی‌‌ودوم فیلم فجر معرفی شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *