شناسه خبر: 33459 منتشر شده در مورخ: 1400/2/4 ساعت: 11:30 گروه: اجتماعی  
۶۶۳ نفر از مددجویان بهزیستی زنجان صاحب شغل می شوند
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۶۶۳ نفر از مددجویان بهزیستی زنجان صاحب شغل می شوند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سالجاری برای ۶۶۳ نفر از مددجویان بهزیستی در استان زنجان اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، محمد محمدی قیداری  با بیان اینکه ایجاد اشتغال به مددجویان بهزیستی باعث می‌شود تا آنها استقلال لازم را داشته و در جامعه حضور پر رنگی داشته باشند، گفت: طی سال گذشته برای ۶۷۲ نفر از مددجویان بهزیستی در استان اشتغال ایجاد شد که از این تعداد ۳۳۶ نفر شهری و ۳۳۶ نفر روستایی بود. وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیشترین اشتغال ایجاد شد و در سالجاری هم اشتغال مددجویان بیشتر مورد تاکید است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه هر ساله پنج درصد به میزان اشتغال مددجویان افزوده می‌شود، گفت: در راستای توانمندی سازی معلولین نیز ۵۰۰ مورد تسهیلات با کارمزد پنج درصد پرداخت شده است. محمدی قیداری تاکید کرد: در سالجاری هم هدف گذاری برای ایجاد اشتغال جامعه هدف بیش از ۶۶۳ نفر است که امیدواریم بیش از برنامه محقق شود. وی با بیان اینکه بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می‌کنند، گفت: کارفرمایانی که نسبت به کارگیری این افراد اقدام کنند و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند می‌توانند علاوه بر دریافت مشوق‌هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت پنج سال برای نیروی به کار گرفته شده نیز بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی است و بهزیستی به توانمند کردن معلولان توجه لازم را دارد. محمدی قیداری یاد آور شد: بهزیستی استان در ایجاد اشتغال معلولین خوب عمل کرده و یکی از مهم‌ترین نیازها معلولان اشتغال است و در این خصوص تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های دولتی به‌ویژه اجرای قانون سه درصدی اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی و خصوصی را دنبال می‌کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *