شناسه خبر: 33429 منتشر شده در مورخ: 1400/1/29 ساعت: 15:21 گروه: اجتماعی  
مدیران شهری برای حقوق معلولان مسامحه نکنند

مدیران شهری برای حقوق معلولان مسامحه نکنند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در قبال معلولان مسئولیم و باید به حقوق آن‌ها توجه نشان دهیم بنابراین اگر مدیری در سیستم مدیریت شهری انگیزه‌ای برای انجام مسئولیت و الزامات خود در قبال اقشار مختلف جامعه همچون معلولان را ندارد، استعفا دهد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایمنا،  کوروش محمدی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: اعتبار لازم برای راه‌اندازی سامانه ویژه معلولان توسط شهردار اصفهان و معاونت مالی تأمین شده و قرار بوده معاونت حمل‌ونقل شهرداری خودروهای مورد نیاز این سامانه را خریداری کند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: پس از دوندگی و خواهش و التماس از زمان مطرح شدن این طرح، وعده‌های پوچ و بی‌اثر داده شده و سال ۹۹ اتفاقی در این زمینه نیفتاد، در تذکر هفته قبل درخواست کردم که ظرف یک هفته آخرین وضعیت خرید خودروهای این سامانه اعلام شود اما هیچ بازخوردی از آن دریافت نکردیم و مسئولان مربوطه پاسخگوی پیگیری‌ها نبودند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همه ما در قبال معلولان مسئولیم و باید به حقوق آن‌ها توجه نشان دهیم بنابراین اگر مدیری در سیستم مدیریت شهری انگیزه‌ای برای انجام مسئولیت و الزامات خود در قبال اقشار مختلف جامعه همچون معلولان را ندارد و در این زمینه مسامحه می‌کند، می‌تواند استعفا دهد، چرا باید چنین افرادی که پاسخگو نیستند یک میز و صندلی را که برای خدمت به مردم است اشغال کنند؟

وی ادامه داد: چرا باید با مسائلی که در حوزه معلولان بر اساس یک قانون است اینگونه رفتار شود؟ نباید اینگونه تصور شود که این دوره شورای شهر روزهای پایانی عمر خود را طی می‌کند و مدیران به همین دلیل زمان بخرند و کار مردم به ویژه موضوعی که مربوط به قشر معلولان است را عقب بیندازند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *