شناسه خبر: 33424 منتشر شده در مورخ: 1400/1/28 ساعت: 22:51 گروه: اجتماعی  
قابل توجه شرکت کنندگان در هشتمین آزمون استخدامی/مشکلات آزمون استخدامی نابینایان پیگیری می شود
فراخوان ایران سپید

قابل توجه شرکت کنندگان در هشتمین آزمون استخدامی/مشکلات آزمون استخدامی نابینایان پیگیری می شود

مدیرمسئول ایران سپید از پیگیری مشکلات آزمون استخدامی خبر داد و گفت: از افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده اند و با قبولی در آزمون کتی به مرحله مصاحبه حضوری راه پیدا کردند، درخواست می شود در صورت مواجه با هر مشکلی با ایران سپید یا بهزیستی تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایران سپید  سهیل معینی، مدیر مسئول روزنامه ایران سپید در خصوص ارسال مشکلات افراد دارای معلولیت در هشتمین آزمون استخدامی کشوری گفت:از افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده اند و با قبولی در آزمون کتبی به مرحله مصاحبه حضوری راه پیدا کرده اند، به ویژه در حوزه استخدامی آموزش و پرورش درخواست می شود در صورت مواجه با مشکلاتی از جمله عدم حضور کارشناس سازمان بهزیستی در مصاحبه ها، عدم تطبیق شرایط قبولی دوستان با شرایط احراز در دفترچه آزمون یا هر مشکل دیگری را به ایران سپید از طریق کانال این رسانه به نشانی https://t.me/iransepid  و شماره تلفن 02184711371 و یا با برقراری ارتباط با دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی خانم فلاحی که مسئول پیگیری سهمیه سه درصد استخدام معلولان در این سازمان است، اطلاع دهند. هم اکنون در حال جمع آوری مشکلات هستیم تا به صورت جدی با بیان تمام مشکلاتی که از سوی شما عزیزان مطرح می شود با مسئولان آموزش و پرورش به گفتگو بپردازیم.

وی افزود:برای پیگیری مشکلات باید مشخصات فردی خود اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی، شهر محل سکونت، رشته انتخابی و شماره تماس خود را به طور کامل مطرح نماید تا پیگیری به صورت دقیق و مستند انجام شود. 

اطلاعات تکمیلی را در فایل ضمیمه بشنوید

 

 

 

فایل صحبت های سهیل معینی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *