شناسه خبر: 33414 منتشر شده در مورخ: 1400/1/28 ساعت: 12:28 گروه: ورزشی  
اعزام تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان به مسابقات جهانی بلژیک

اعزام تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان به مسابقات جهانی بلژیک

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام مهدی محمدی به مسابقات جهانی بلژیک در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این مسابقات وضعیت تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را مشخص خواهد کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمود تراش در خصوص اعزام مهدی محمدی به مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری که اردیبهشت در بلژیک برگزار می شود، اظهار کرد: فدراسیون دوچرخه سواری با همکاری کمیته ملی پارالمپیک پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده و مقدمات کار برای اعزام مهدی محمدی به بلژیک صورت گرفته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.وی گفت: مسابقات جهانی بلژیک آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو است. البته مهدی محمدی چون در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با کسب مدال برنز در ماده پیست سهمیه را بدست آورده، در بلژیک به دنبال کسب سهمیه در جاده و ثبت امتیازاتش در رنکینگ جهان است تا شرایط اعزامش به توکیو در صورت صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک فراهم‌ شود.

تراش ادامه داد: هر چند کمیته ملی پارالمپیک پیش از این اعلام کرده بود که دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو قرار ندارد، اما به هر صورت مسابقات جهانی بلژیک وضعیت این دوچرخه سوار را برای اعزام به توکیو مشخص خواهد کرد.وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به زحمات و تلاش مهدی محمدی در طی این سالها برای راهیابی به پارالمپیک، امیدوارم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک از این دوچرخه سوار، زمینه اعزام وی به توکیو فراهم شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *