شناسه خبر: 33403 منتشر شده در مورخ: 1400/1/25 ساعت: 12:04 گروه: اجتماعی  
بازدید معاونت معاون اول ریاست جمهوری از مرکز توانیابان موسی‌ بن جعفر پیشوا

بازدید معاونت معاون اول ریاست جمهوری از مرکز توانیابان موسی‌ بن جعفر پیشوا

مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهوری به همراه حسین عباسی فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان از مرکز توانیابان موسی بن جعفر در شهرستان پیشوا بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، حسین عباسی فرماندار پیشوا بیان کرد: این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با هدف آموزش معلولان جسمی و حرکتی بالای ۱۴ سال شروع کرده است.وی ادامه داد: در حال حاضر مرکز توانیابان موسی بن جعفر دارای ۷۵ مددجو است و ۱۱ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند. نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا بیان کرد: از زمان شیوع کرونا ارتباط مسئولان مرکز با توانخواهان به صورت آنلاین بوده و آموزش‌های مختلف از جمله نقاشی، طراحی، نمددوزی و گل کریستان به صورت مجازی به آنها ارائه می‌شود.عباسی یادآور شد: توانمند سازی فرد معلول جزو اهداف اصلی این مجتمع است و به عنوان یک نهاد آموزشی و نیکوکاری خدمات خود را در زمینه‌های توانبخشی، آموزش فنی و حرفه‌ای، خدمات جانبی و حمایتی و اشتغال ارائه می‌نماید.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *