شناسه خبر: 33396 منتشر شده در مورخ: 1400/1/24 ساعت: 21:21 گروه: اجتماعی  
۱۷ میلیارد ریال صرف تامین وسایل توانبخشی مددجویان ایلامی شد
معاون بهزیستی ایلام:

۱۷ میلیارد ریال صرف تامین وسایل توانبخشی مددجویان ایلامی شد

معاون توانبخشی بهزیستی استان ایلام گفت: حدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در طول سال گذشته صرف تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان استان شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، حسین نورعلیوند افزود: این وسایل شامل مواردی نظیر سمعک، باطری سمعک، عصا، واکر، تخت، تشک مواج، ویلچر و پوشک است. وی در تشریح اقدامات شاخص این معاونت در طول سال گذشته به اقدام‌های پیشگیرانه در مراکز این سازمان در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این زمینه فعالیت‌هایی نظیر قرنطینه کامل، لغو ملاقات حضوری، ضدعفونی روزانه، بازدید مستمر، کنترل سلامت مددجویان و توزیع اقلام بهداشتی در شش مرکز شبانه روزی سالمندان و معلولان با پوشش ۳۳۲ نفر انجام گرفته است. وی همچنین به انجام واکسیناسیون کرونا بین سالمندان و افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: در اواخر سال گذشته تزریق واکسن تعداد ۸۹ نفر از سالمندان و معلولان در چهار مرکز انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در طول سال گذشته همچنین حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت شهریه دانشجویان مددجوی زیر پوشش به تعداد ۲۸۵ نفر پرداخت شده است. وی به پرداخت یارانه به مراکز بهزیستی اشاره کرد و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت یارانه شش مرکز شبانه روزی به تعداد ۳۳۲ مددجو و بیش از سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال یارانه مراکز روزانه به تعداد ۴۵۶ نفر و تعداد ۱۶ مرکز پرداخت شده است. وی پرداخت حق پرستاری بابت معلولان نگهداری شده در منزل برای نخستین بار به تعداد ۲۸ نفر به مبلغ حدود ۲۵۰ میلیون ریال را از دیگر اقدام‌های شاخص این حوزه در سال گذشته عنوان کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *