شناسه خبر: 33354 منتشر شده در مورخ: 1400/1/18 ساعت: 12:39 گروه: ورزشی  
فعلا تنها یک اعزامی قطعی به پارالمپیک توکیو داریم
رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه:

فعلا تنها یک اعزامی قطعی به پارالمپیک توکیو داریم

به گفته رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه درحال حاضر "شهلا بهروزی راد" تنها شانس قطعی کرمانشاه برای حضور در پارالمپیک 2021 است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، عزت الله پرنیان با اشاره به فرصت چندماهه تا زمان برگزاری رقابت های پارالمپیک، اظهارکرد: هرچند از سال گذشته امیدوار بودیم چند نماینده از استان برای حضور در پارالمپیک داشته باشیم، اما شیوع بیماری کرونا مانع از آن شد تا این امر محقق شود. وی تصریح کرد: شیوع این بیماری باعث شد تا همانند سالهای گذشته اعزام‌ها به مسابقات برون مرزی انجام نشود و بدنبال آن ورزشکاران ما که امید به کسب سهمیه توسط  آنها را داشتیم نتوانند ورودی لازم را برای حضور در پارالمپیک بگیرند. رئیس هیات جانبازان و معلولین استان بابیان اینکه درحال حاضر "شهلا بهروزی راد" در رشته قایقرانی تنها شانس قطعی کرمانشاه برای حضور در پارالمپیک 2021 است، اعلام کرد: مهران نکویی مجد در رشته پرتاب وزنه نیز دیگر شانس استان برای اعزام به این رقابت ها است، اما هنوز قطعی نیست.

وی در ادامه به در پیش بودن رقابت های پارآسیایی 2022 هانگژو چین هم اشاره کرد و گفت: برای این دوره از رقابت ها حدود 10 شانس اعزام داریم که بیشترین تعداد یعنی حدود پنج تا شش  نفر از آنها مربوط به رشته دوومیدانی است. پرنیان وزنه برداری آقایان و بانوان، قایقرانی و و دوومیدانی را سه رشته ای اعلام کرد که نمایندگانی از کرمانشاه در این رشته ها به پارآسیایی 2022 اعزام خواهند شد. وی همچنین از آغاز اردوهای تیم های ملی رشته های مختلف زیرمجموعه فدراسیون جانبازان و معلولین هم خبرداد و گفت: انتظار می رود حداقل 25 ورزشکار از کرمانشاه ظرف یک تا دو هفته آینده به اردوهای تیم های ملی مختلف جانبازان و معلولین دعوت شوند. رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق برنامه در رشته بوچیا دو ورزشکار و یک مربی، در رشته والیبال نشسته یک نفر، در رشته دوومیدانی شش ورزشکار، در رشته فوتبال هفت نفره 10 نفر، در وزنه برداری آقایان و خانم ها هم چند نفر از کرمانشاه به اردوهای تیم های ملی دعوت می شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *