شناسه خبر: 33295 منتشر شده در مورخ: 1400/1/5 ساعت: 15:13 گروه: اجتماعی  
اداره مهدهای کودک از عهده بهزیستی خارج شد
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی:

اداره مهدهای کودک از عهده بهزیستی خارج شد

حبیب الله مسعودی فرید گفت: اساسنامه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهدهای کودک ندارد.

به گزارش ایران سپید حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره واگذاری مهدهای کودک، اظهار کرد: بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اداره مهدهای کودک به طور کامل به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد و این واگذاری قرار بود به مرور انجام شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: قرار شد شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه‌های انتقال را انجام دهند و اساسنامه آن توسط آموزش و پرورش آماده و ابلاغ شده است و فهرست تمام مهدهای کودک از سوی بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش هم داده شده است.

وی افزود: بهزیستی دیگر هیچ مجوز جدیدی برای راه اندازی مهدهای کودک، صادر نمی‌کند و مسئولیت مهدها دیگر عملا برعهده آموزش و پرورش است چراکه قرار بود تا قبل از ابلاغ اساسنامه مدیریت با بهزیستی باشد، اما حالا که اساسنامه وزارت آموزش و پرورش هم ابلاغ شده دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهدهای کودک ندارد.

فرید ادامه داد: برای سال ۱۴۰۰ هریک از افرادی که خواهان راه اندازی مهدهای کودک هستند باید از آموزش و پرورش مجوز را دریافت کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *