شناسه خبر: 33278 منتشر شده در مورخ: 1400/1/4 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
تحویل 693 "واحد مسکونی" مددجویی/ 215 خانوار دارای دو معلول "پشت نوبتی" داریم
معاون بهزیستی کرمانشاه:

تحویل 693 "واحد مسکونی" مددجویی/ 215 خانوار دارای دو معلول "پشت نوبتی" داریم

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه از تحویل 693 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان طی امسال خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، زهره شریفی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن خانوارهای مددجوی دارای دو معلول گفت: در این زمینه سال 1394 تفاهم نامه ای میان سازمان بهزیستی و چندین دستگاه منعقد شد و بر این اساس سهمیه استان 74 واحد روستایی و 164 واحد شهری برای خانوارهای مددجوی دارای دو معلول تعیین شد.وی افزود: در سالهای بعد توانستیم این سهمیه را افزایش داده و به 162 واحد روستایی و 260 واحد شهری برسانیم.شریفی گفت: خوشبختانه تا به امروز از 162 واحد روستایی، 157 واحد آن واگذار شده و از 260 واحد شهری نیز تاکنون کار ساخت و واگذاری 174 واحد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این واحدها در سال جاری برای هر واحد روستایی 85 میلیون تومان و برای هر واحد شهری 140 میلیون تومان بصورت بلاعوض پرداخت شده است.معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز برخی خانوارهای مددجوی دارای دو معلول برای تامین مسکن در صف پشت نوبتی ها قرار دارند، گفت: هم اکنون 200 خانوار مددجوی شهری و 15 خانوار مددجوی روستایی در استان شناسایی شده که پشت نوبتی هستند و با توجه به اینکه تفاهم نامه ذکر شده پایان امسال به اتمام می رسد، درسال جدید تفاهم نامه های جدید با مبالغ بهتر بسته خواهد شد و برای این خانوارها نیز تامین مسکن صورت خواهد گرفت.

شریفی خاطرنشان کرد: در مجموع امسال تعهد واگذاری 120 واحد مسکونی برای مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی را داشتیم که خوشبختانه تا پایان سال 693 واحد را تحویل دادیم. این میزان عملکرد تحقق 578 درصدی برنامه های امسال بهزیستی استان در بحث تامین مسکن مددجویان را نشان می‌دهد.

امسال 3000 "شغل" ایجاد کردیم/ کمک 418 میلیاردی خیران کرمانشاهی به بهزیستی

این مسئول در ادامه تعهد اشتغال بهزیستی استان را هم در سال جاری 2332 مورد عنوان کرد وافزود: خوشبختانه امسال توانسته ایم سه هزار مورد ایجاد اشتغال داشته باشیم.شریفی اشاره ای هم به کمک های مردمی در سال جاری داشت و افزود: خوشبختانه رقم مشارکت های مردمی در بحث نقدی، غیرنقدی و خدماتی 418 میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این مبالغ در پویش های برگزار شده در سال جاری از جمله پویش ایران همدل، ماه مهربانی، پویش دهه ولایت، اجرای دو مرحله پویش تامین مواد شوینده و پویش پازل همدلی جمع آوری شده است.شریفی گفت: پویش "عیدانه" هم در نوروز امسال در حال برگزاری است که تا 13 فروردین ماه ادامه دارد و امیدواریم خیرین مانند همیشه ما در اجرای این پویش یاری کنند.معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه به کمک های بهزیستی به مردم زلزله زده سی سخت هم اشاره کرد وافزود: تاکنون یک میلیارد و 162 میلیون ریال کمک های غیرنقدی به منظور حمایت از مددجویان زلزله زده سی سخت ارسال شده و حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان هم تا نیمه اسفند ماه به همین موضوع اختصاص یافته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *