شناسه خبر: 33269 منتشر شده در مورخ: 1399/12/27 ساعت: 18:29 گروه: اجتماعی  
کلاس های آموزشی قصه گویی و اریگامی برای کودکان با نیازهای ویژه
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند

کلاس های آموزشی قصه گویی و اریگامی برای کودکان با نیازهای ویژه

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان، نابینا، ناشنوا، حرکتی، اتیسم و... می توانند دراین کلاس ها شرکت کرده و از آموزش های لازم برخوردار شوند.

به گزارش ایران سپید کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان، نابینا، ناشنوا، حرکتی، اتیسم و... می توانند دراین کلاس ها شرکت کرده و از آموزش های لازم برخوردار شوند.

طاهره بشیر با اشاره به اینکه این کلاس ها در 8 جلسه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود بیان کرد: کلاس های آموزشی قصه گویی و اریگامی برای ترم بهار و به صورت رایگان برگزار خواهد شد و همه کودکان با نیازهای ویژه میتوانند از این کلاسها استفاده کنند. 
وی ادامه داد: والدینی که تمایل دارید کودکانشان دراین کلاس های آموزشی و خلاقانه  شرکت کنند با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09122084951 کودکانشان را ثبت نام کنند. در این کلاس های آموزشی خانم ها لیلا مکانی و مریم شمس اللهی از مربیان کانون با بنده همکاری خواهند داشت.
لازم به یادآوری است ثبت نام ها باید هرچه زودتر انجام شد تا کلاس های آموزشی را از 21 فروردین ماه برگزار نماییم.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *