شناسه خبر: 33265 منتشر شده در مورخ: 1399/12/27 ساعت: 10:13 گروه: اجتماعی  
واکسن کرونا به سالمندان زنجان رسید

واکسن کرونا به سالمندان زنجان رسید

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۵۴ نفر از سالمندان ساکن در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمد محمدی‌قیداری در رابطه با واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان، اظهار کرد: ۱۵۴ نفر از سالمندان ساکن در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت، دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه سالمندان دو دوز واکسن را با فاصله ۲۸ روز دریافت می‌کنند، افزود: دریافت‌کنندگان واکسن پیشگیری از کووید - ۱۹ به صورت متناوب مورد بررسی قرار می‌گیرند و در ماه اول به صورت هفتگی چک می‌شوند که هرگونه عارضه‌ای در آنها مورد توجه و اقدام پزشکی لازم قرارمی گیرد. این مسئول در رابطه با واکسن آنفولانزا نیز تصریح کرد: دو مرکز شبانه‌روزی مراقبتی و توانبخشی سالمندان  مرد و زن در زنجان و هیدج  فعال است  که در پاییز سال جاری ۹۷۵ نفر جهت ایمنی  ویروس آنفولانزا واکسینه شدند.

محمدی‌قیداری در رابطه با بحث مراقبت و قرنطینه افراد تحت پوشش مراکز تحت پوشش در استان، خاطرنشان کرد: بهزیستی استان زنجان در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه‌روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی موفق عمل کرده ‌است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *