شناسه خبر: 33257 منتشر شده در مورخ: 1399/12/27 ساعت: 10:38 گروه: ورزشی  
انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک را از دست بدهم

انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک را از دست بدهم

تنها بانوی دونده کم‌بینای پارالمپیکی کشور پس از نتیجه نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک توکیو را به راحتی از دست بدهم.

به گزارش ایران سپید تنها بانوی دونده کم‌بینای پارالمپیکی کشور پس از نتیجه نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک توکیو را به راحتی از دست بدهم.

هاجر صفرزاده اظهار کرد: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بعد از بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا تمرینات خود را آغاز و هزینه سنگینی را پرداخت کرده بودم، تصور نمی‌کردم در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی دو و میدانی که در کیش برگزار شد، سهمیه را به راحتی از دست بدهم.

وی گفت: تلاش من بر این بود که در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در دوی ۴۰۰ متر، رکوردم را تا ۵۷ ثانیه ارتقاء دهم تا سهمیه ورودی را کسب کنم، اما نمی‌دانم به چه دلیلی نتوانستم بیش‌تر از ۵۹ ثانیه بدوم. البته پیستی که در آن مسابقه دادم، پیست مناسبی نبود و چون رقیبی برای دو نداشتم سبب شد تا شرایط آن طور که انتظار داشتم، رقم نخورد.

صفرزاده با بیان این که بعد از نتیجه نگرفتن در انتخابی تیم ملی دو و میدانی دیگر انگیزه‌ای برای ادامه تمرینات نداشتم، افزود: بعد از این که سهمیه ورودی پارالمپیک را از دست دادم دیگر روحیه و انگیزه کافی برای ادامه تمرینات خود نداشتم، اما با کمک مربی‌ام انگیزه خود را دوباره برای حضور در مسابقات آینده پیدا کردم.

او در پایان یکی از مهم‌ترین اهدافش را حضور پرقدرت در بازی‌های پارا آسیایی 2022 چین عنوان کرد و گفت: تصمیم دارم به زودی تمرینات خود را برای شرکت در بازی‌های پارا آسیایی چین شروع کنم تا در ۳ ماده دوی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم. در جاکارتا در این ۳ ماده موفق به کسب دو نقره و یک برنز شدم، اما این بار تنها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهم کرد.

هاجر صفرزاده یکی از با استعدادترین دختران نابینای دوی سرعت و نیمه استقامتی ایران است و چنانچه به وی توجه شود و تمریناتش را به صورت مستمر ادامه دهد، می تواند سه نشان رنگارنگ در چین را برای کشورمان به ارمغان آورد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *