شناسه خبر: 33251 منتشر شده در مورخ: 1399/12/26 ساعت: 12:27 گروه: ورزشی  
پاراتیرانداز دامغانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

پاراتیرانداز دامغانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

هیات تیراندازی شهرستان دامغان گفت: محمود باقرنژاد از پاراتیراندازان شهر دامغان برای شرکت در مسابقات جهانی به امارات اعزام می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرناT رئیس محمد کاظم خطیبی افزود: تیرانداز معلول شهر دامغان به همراه ۶ پاراتیرانداز دیگر در ۲ رشته تفنگ بادی و تپانچه جهت شرکت در مسابقات جام جهانی، ۲۵ اسفند راهی العین امارات می‌شوند.وی ادامه داد: این جوان ورزشکار از ۱۶ اسفندماه در آخرین اردوی متصل به اعزام تیم ملی تیراندازی معلولان در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان حضور دارد.

خطیبی اضافه کرد: رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی با شرکت ۵۲ کشور جهان تا پنجم فروردین آینده در العین امارات ادامه خواهد داشت.وی اظهار داشت: باقرنژاد از ورزشکاران با استعداد شهر دامغان است که سابقه طلای کشوری را در کارنامه خود دارد و هم‌ اکنون در اولین حضور در مسابقات بین المللی خود به امارات اعزام می‌شود.

رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان گفت: جوان تیرانداز دامغانی با توجه به درخشش خود در مسابقات ملی، از سال گذشته در تیم ملی تیراندازی بزرگسالان حضور دارد. ۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *