شناسه خبر: 33250 منتشر شده در مورخ: 1399/12/26 ساعت: 12:27 گروه: اجتماعی  
۱۹ هزار تن آسفالت برای مناسب سازی معابر خمین پخش شد

۱۹ هزار تن آسفالت برای مناسب سازی معابر خمین پخش شد

شهردار خمین گفت: ۱۹ هزار و ۲۵ تن آسفالت امسال به منظور ترمیم و بهسازی معابر زادگاه امام راحل در ۲ کارگاه پخت آسفالت این شهرستان تولید و در سطح خیابان‌ها و گذرگاه‌ها پخش شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرناT «ابوالفضل مرتضیان» افزود: کارگاه تولید آسفالت خمین نیازهای این شهر را در خصوص شن، ماسه، آسفالت و کف‌پوش تامین می‌کند.وی ادامه داد: ۲۴ هزار ۲۲۲ تن ماسه شکسته، چهار هزار و ۱۹۱ تن شن بادامی، ۲هزار و ۳۴۵ تن شن نخودی و ۹ هزار و ۳۷۸ تن ماسه بادی طبیعی امسال در کارگاه‌های شهرداری خمین تولید و برای عمران شهری مصرف شد.

شهردار خمین بیان کرد: ۵۵ هزار و ۳۷۱ تن سنگ لاشه و ۹ هزار و ۸۱ بیس نیز در کارگاه  آسفالت این شهر تولید شده است.مرتضیان اظهارداشت:آسفالت پیاده‌روهای خیابان ساحلی شمالی خمین نیز امسال با گستره چهارهزار مترمربع و با هدف بازآفرینی شهری در مناطق ناکارآمد اجرا شد. وی اضافه کرد: نقشه اجرایی خانه گفتمان شهری به‌منظور آغاز این طرح به‌طول ۳۸۱ مترمربع و با سبک معماری سنتی، ایرانی و اسلامی تهیه شده است.

شهردار خمین گفت:  مناسب‌سازی ۶ هزار مترمربع در پارک‌های ۷۲ تن، پنج هزارو ۶۰۰ مترمربع در پارک فرهنگسرا و ۳۶۶ متر مناسب‌سازی درپیاده‌روهای خیابان کشاورز امسال در راستای مناسب‌سازی شهر و رفع مشکلات تردد معلولان اجرا شده است. مرتضیان بیان کرد: مناسب‌سازی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روهای بلوار صدوقی و بلوار جانبازان ، اجرای خط ویژه نابینایان و اصلاح جوی‌ها و جداول و اختلاف سطوح در این پیاده‌روهای خمین  از برنامه‌های بازآفرینی شهری در سال آتی است.

وی محدوده شهری خمین را یک‌هزار و ۲۵۲ هکتار بیان کرد و افزود: ۲۰ محله در این شهر وجود دارد که ۱۳ محله آن در حوزه بازآفرینی شهری قرار دارد. شهردار خمین ادامه داد: ۲۳۸ هکتار معادل ۲۰ درصد از مساحت شهر در محدوده بازآفرینی شهری است و ۳۰ درصد از جمعیت شهری در این محله‌ها ساکن هستند. شهرستان خمین  به مرکزیت شهری به همین نام دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که ۷۲هزار نفر آن ساکن مرکز شهرستان هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *