شناسه خبر: 33248 منتشر شده در مورخ: 1399/12/26 ساعت: 12:29 گروه: اجتماعی  
توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌گیرد
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین:

توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌گیرد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سال آینده با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کند و در این مسیر همکاری نهادهای مرتبط با جانبازان و معلولین ضرورت دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر ، سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی، در اراک، گفت: رؤسای هیأت‌های ورزش جانبازان و معلولین استان‌ها باید در حوزه استعدادیابی ورزشکاران تلاش کنند و نهادهایی چون بهزیستی، جانبازان و معلولین در کنار هیأت ورزشی مساعدت‌های لازم را انجام دهند.وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی همواره در ورزش کشور در رشته‌های مختلف افتخارآفرین است و ورزشکاران ارزشمندی به جامعه ورزش کشور تحویل داده است. البته مدیران و سکاندار ورزش استان نیز در راستای پیشبرد ورزش این استان تلاش ارزشمند از خود نشان داده‌اند.اسبقیان افزود: در ورزش بازنده نداریم. اگر دو نفر با هم رقابت می‌کنند، یکی در ظاهر قضیه پیروز می‌شود و یکی دیگر بازنده. اما در حقیقت هر دو پیروزند.

علت این است که معتقدم هر دو ورزش کرده‌اند.رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: حضور در چنین مجمع منظم و اعلام آمادگی بسیاری برای خدمت به جامعه فرهیخته و ارزشمند جانبازان سرافراز و معلولین افتخارآفرین خود یک ارزش است که برای خدمت از یکدیگر سبقت می‌گیرند.اسبقیان بیان کرد: رئیس هیأت منتخب استان مرکزی باید بیش از گذشته در توسعه ورزش و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها تلاش کند. از طرف دیگر از وجود تمام نیروهایی که آماده خدمتگزاری به ورزش جامعه معلولین و جانبازان هستند، بهره بگیرد.

وی گفت: در همین راستا طی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف حمایت از ورزش جامعه معلولین و جانبازان در حوزه ورزش به تصویب دولت رسیده است. البته در این زمینه و بر اساس این مصوبه بهزیستی و نهادهای متولی امور جانبازان و معلولین باید همکاری و هماهنگی لازم را با هیأت‌های ورزش جانبازان و معلولین داشته باشند.در پایان این جلسه رأی گیری میان داوطلبین برگزار شد که در نهایت ابراهیم نصیری رئیس پیشین، برای چهار سال دیگر به سمت رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی انتخاب شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *