شناسه خبر: 33240 منتشر شده در مورخ: 1399/12/25 ساعت: 12:52 گروه: اجتماعی  
دانش آموز ناشنوای البرزی برگزیده مسابقات کشوری شد دانش آموز ناشنوای البرزی برگزیده مسابقات کشوری شد

دانش آموز ناشنوای البرزی برگزیده مسابقات کشوری شد دانش آموز ناشنوای البرزی برگزیده مسابقات کشوری شد

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: محمدرضا بیات دانش آموز ناشنوای این استان در مسابقات هنرهای تجسمی سوارکاری و محیط زیست برگزیده کشوری شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، عباس کشاورز افزود: این مسابقه از سوی فدراسیون سوارکاری  به مناسبت هفته درختکاری  برگزار شد که می بایست شرکت کنندگان علاقه مند  به خلق اثر جدید از لوازم مستهلک و ضایعات می پرداختند.وی خاطرنشان کرد:  محمدرضا بیات دانش آموز هنرمند ناشنوا مدرسه باغچه بان کرج توانست از نعل مستهلک اسب و پولک مخروط کاج و تکه ای چوب یک جا کلیدی تولید کند که برگزیده کشوری شد.

کشاورز بیان داشت:  این دانش آموزالبرزی در این مسابقه  کشوری  مقام سوم را به خود اختصاص داد.رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز تصریح کرد: این دانش آموز توانمند تاکنون در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، نقاشی در نمایشگاه معلولان و اسب سواری نیز حائز رتبه های برترشده است.وی یادآورشد: ۱۸ مدرسه استثنایی در البرز وجود دارد که از این تعداد ۱۷ مدرسه به صورت دولتی و یک مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می کند.

کشاورز اضافه کرد: ۱۹ مرکز مشکلات ویژه یادگیری در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ مرکز به صورت دولتی و ۹ مرکز به صورت غیردولتی فعالیت دارند.وی ادامه داد:  استان البرز یک هزار و ۸۸۹ نفر دانش آموز  استثنایی و ۹ هزار و ۲۲۳ نفر دانش آموز هم به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *