شناسه خبر: 33233 منتشر شده در مورخ: 1399/12/25 ساعت: 10:55 گروه: اجتماعی  
پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی به دانش آموزان

پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی به دانش آموزان

رییس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از پرداخت چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید جواد حسینی در نشست شورای معاونان این سازمان اظهار داشت: در سال جاری ۱۰ هزار و ۱۰۷ پرونده خدمات حمایتی با مبلغ ۶میلیارد و۷۰۰میلیون تومان بررسی‌شده است که ۵ میلیارد و۹۰۰میلیون آن توسط پزشک معتمد تأییدشده است و ۴ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان نیز تاکنون پرداخت‌شده است.

وی افزود: ۴۰۰ پرونده دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد و۱۷۹۰ پرونده دیگر نیز مراحل اداری ارسال توسط استان‌ها را طی می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای مقدمات انجام برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان برای سال آینده شد و یادآور شد: از سال آتی در برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی، آزمون‌های تشخیص نشانگان مشکلات یادگیری نیز گنجانده خواهد شد.

حسینی افزود: تا پایان سال تحصیلی در هر استان، یک پایگاه جامع آموزش مجازی، جهت ارائه آموزش‌های برخط تعاملی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه راه‌اندازی می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *