شناسه خبر: 33225 منتشر شده در مورخ: 1399/12/24 ساعت: 13:08 گروه: اجتماعی  
سه تن از داوطلبان دانشجوی سازمان بهزیستی «تندیس ملی فداکاری» دریافت کردند

سه تن از داوطلبان دانشجوی سازمان بهزیستی «تندیس ملی فداکاری» دریافت کردند

ایرج راوندی، رحمان بخشی بهرام زهی، سجاد سنجری از داوطلبان فعال و همکار سازمان بهزیستی به دلیل فعالیت های انسان دوستانه موفق به کسب تندیس در دهمین آئین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان شدند.

به گزارش ایران سپید اختتامیه دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان سازمان‌های مشارکت‌کننده در برگزاری آیین، عصر امروز چهارشنبه در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم که با پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دامت برکاته) آغاز شد، از ۷۲ دانشجو و گروه‌ دانشجوی فعال در حوزه کرونا و دیگر مصادیق فداکاری(۵۳ دانشجو و ۱۶ گروه دانشجویی) منتخب دانشگاه‌های سراسر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمادین فداکاری  شدند.

ایرج راوندی، رحمان بخشی بهرام زهی، سجاد سنجری از داوطلبان فعال و همکار سازمان بهزیستی به جهت فعالیت های انسان دوستانه در زمان کرونا موفق به کسب این تندیس شدند.

هدف از برگزاری این آیین ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *