شناسه خبر: 33212 منتشر شده در مورخ: 1399/12/20 ساعت: 11:18 گروه: اجتماعی  
طبقه بندی معلولیت ها رویکرد اثرگذار بهزیستی
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران تأکید کرد؛

طبقه بندی معلولیت ها رویکرد اثرگذار بهزیستی

جلسه بازآموزی و آموزشی اعضای کمیسیون های پزشکی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدرس جلسه باز آموزی و آموزشی اعضای کمیسیون های پزشکی منطقه ای استان تهران، فهیمه فلاحی کارشناس ناظر کمیسیون های پزشکی معاونت توانبخشی بهزیستی کشور بود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در این جلسه طبقه بندی معلولیت ها را یکی از مهمترین فضاهای ورود به بهزیستی قلمداد کرد و اظهار داشت: طبقه بندی معلولیت ها رویکرد اثرگذار بهزیستی است و  باید دقت و توجه کنیم تا نیازهای افراد متقاضی با دستورالعمل های سازمان بهزیستی تناسب داشته باشد تا آینده ای مطلوب برای اعضای جامعه هدف سازمان رقم بخورد.

سید احمد خادم، فرم طبقه بندی، تشخیص درصد و تعیین معلولیت را بسیار مهم و لنگرگاه ورودی سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: I.C.F از برجسته ترین امور سازمان است که تمام فعالیت های بعدی مکمل این روند است که ریل گذاری بالندگی جامعه هدف در گروی نگاهی منطقی و علمی به این موضوع است.

وی افزود: با I.C.F می شود افراد را بحران خارج کرد و باید این توجه به  مبحث طبقه بندی معلولیت ها فراگیرتر از گذشته شود.

خادم I.C.F را راهبر بهزیستی در دوره آینده خواند و تصریح کرد: I.C.F مدیریت کننده آینده خانواده بزرگ بهزیستی است و ما تلاش داریم با برگزاری دوره های متنوع آموزشی در ماه های آینده بر شدت اثرگذاری آن بیفزاییم و در این راستا کمیسیون های پزشکی استان، منطقه بندی شده و نسیم حق گو به عنوان کارشناس مسئول و ناظر بر کمیسیون های پزشکی استان معرفی شد و جلسه امروز، نخستین فعالیت وی در پیشبرد بهینه امور مربوطه است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *