شناسه خبر: 328 منتشر شده در مورخ: 1392/8/4 ساعت: 13:59 گروه: فرهنگی  
مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی مدیر برتر جشنواره ملی روابط‌عمومی‌ها

مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی مدیر برتر جشنواره ملی روابط‌عمومی‌ها

در مراسم اختتامیه سمپوزیوم روابط عمومی‌ها که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی مدیر برتر معرفی شد.

همچنین جایزه بخش ویژه در موضوع "حماسه سیاسی" به اداره کل روابط عمومی رسانه ملی اعطا شد و به دلیل احساس مسئولیت اجتماعی و همراهی در پیشبرد رویدادهای علمی و فرهنگی به عنوان نمادی از یک نهاد مسئول و اتخاذ رویکرد مشارکت گرایانه در انجام وظایف شهروندی و مشارکت در پیشبرد اهداف جامعه از جمله حمایت از نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از روابط عمومی رسانه ملی با اهدای "لوح دوستدار روابط عمومی و ارتباطات" تقدیر شد.

سمپوزیوم روابط عمومی‌های کشور از 29 مهر آغاز شد و روابط عمومی‌های هوشمند، راهبردها، ابزارها و شیوه‌ها موضوع اصلی این نشست بود.

12 مقاله علمی در این گردهمایی ارائه شد که در دو کارگاه آموزشی بررسی شدند و در مراسم اختتامیه در سالن همایش‌های صدا و سیما از 70 نفر از برگزیدگان روابط عمومی‌ها قدردانی شد. این تعداد شامل 60 روابط عمومی برتر و 10 مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *