شناسه خبر: 3245 منتشر شده در مورخ: 1393/1/19 ساعت: 10:33 گروه: ورزشی  
تلاش باشگاه ایثار قم برای تحول در ورزش جانبازان و معلولان

تلاش باشگاه ایثار قم برای تحول در ورزش جانبازان و معلولان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از تلاش این باشگاه برای ایجاد تحول در ورزش جانبازان و معلولان خبر داد.

علی خوشرفتار تصریح کرد: ما برای تحقق این مهم به صورت تخصصی در زمینه رشد و پیشرفت رشته بسکتبال با ویلچر که فعلا فعالیت اصلی باشگاه در آن انجام می شود، تلاش می کنیم و امیدوارم که در این مسیر موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: شعاری که با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 1393 در نظر گرفته شده چراغ راه ما خواهد بود و تمام تلاش خود را برای خدمت به ورزش جانبازان و معلولان انجام می دهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: امیدوارم در گام نخست در زمینه اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار این سال و همچنین در گام بعدی در عرصه تلاش برای رسیدن به اهداف باشگاه و تحول در ورزش جانبازان و معلولین قدم های مثبت برداریم.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و با حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور توانست جواز صعود به لیگ برتر کشور را به دست بیاورد.

خوشرفتار ابراز داشت: ما در نخستین سال حضور خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در سال 1389 توانستیم در بین تیم های حاضر در این رقابت ها رتبه پنجم را کسب کنیم و آمادگی خود را برای موفقیت های بیشتر نشان بدهیم.

وی یاد آور شد: تیم ما در دومین سال حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در سال 1391 فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست با راهیابی به جمع چهار تیم برتر حاضر در مرحله نهایی در نهایت عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود در سال 1392 نیز بازی های مرحله مقدماتی را با قهرمانی در گروه دوم پشت سر گذاشتیم و به صورت مستقیم به مرحله نهایی رفتیم اما بار دیگر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شدیم.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف ما در سال جدید ابتدا توسعه فعالیت های باشگاه است و در همین زمینه به دنبال یافتن مکانی برای احداث مجموعه ورزشی ایثار هستیم، ضمن اینکه تلاش می کنیم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور اولین عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *