شناسه خبر: 3119 منتشر شده در مورخ: 1393/1/13 ساعت: 11:48 گروه: ورزشی  
سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان: مصمم به کسب سکو در مسابقات جهانی امارات هستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان: مصمم به کسب سکو در مسابقات جهانی امارات هستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان گفت: انگیزه و میزان آمادگی ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی 2014 امارات بسیار بالاست و مصمم به کسب سکو در این کارزار مهم هستیم.

غلامرضا آسترگی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در تمام مسابقات توکل و امید به خدا سرلوحه کار ما بوده و وزنه برداران طی چندین مرحله اردوی برگزار شده تلاش بسیار زیادی داشتند و با بالاترین میزان آمادگی، آماده اعزام به مسابقات جهانی امارات هستند.

وی اظهار کرد: برای کسب آمادگی لازم در این کارزار جهانی سه مرحله اردوی آمادگی بسیار مفید و هدفمند را پشت سر گذاشته ایم و با تمهیدات لازم و حمایت های خوبی که فدراسیون در خصوص تامین اسکان و تغذیه انجام داده شرایط بسیار مناسبی برای وزنه برداران فراهم شده و در روزهای پایانی تمام ملی پوشان به نقطه اوج آمادگی رسیده اند.

آسترگی گفت: 13 ورزشکار، شش نفر در رده سنی جوانان و هفت وزنه بردار در رده سنی بزرگسالان به مسابقات جهانی امارات اعزام می شوند.

وی افزود: بر اساس اعلام مسوولان فدراسیون زمان اعزام تیم روز پنجشنبه چهاردهم فروردین است و مسابقات روز شنبه شانزدهم ماه جاری در امارات آغاز می شود.

وی از آمادگی بالای سیامند رحمان ابراز رضایت کرد و گفت: این قهرمان فوق سنگین جهان تاکنون در تمام مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی قهرمان بلامنازع تیم ایران بوده و با قدرت بالایی که دارد توانسته به صورت مستمر برای تیم ملی افتخار آفرینی کند و امیدوارم رحمان و تمام وزنه برداران بتوانند بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی را در این کارزار جهانی به اهتزار درآورده و از عنوان قهرمانی پارالمپیک 2012 لندن دفاع کنند.

حمزه محمدی، احمد دوستدار، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی پور، علی صادق زاده، منصور پورمیرزایی، سیامند رحمان، امیر سجاد یوسفی زاده، محسن بختیار، سعید حیدرپور، مهدی صیادی، میثم متقیان و صمد عباسی 13 ورزشکار تیم ملی اعزامی به این مسابقات هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *