شناسه خبر: 3058 منتشر شده در مورخ: 1392/12/27 ساعت: 11:51 گروه: فرهنگی  
مرام و معرفت در سرزمین ما گم شده است
ایرج خواجه امیری پس از انتشار آلبوم"من و استاد" :

مرام و معرفت در سرزمین ما گم شده است

ما پیشکسوتان موسیقی باید به جوانان این مرز و بوم میدان بدهیم وم دست آنها را به گرمی بفشاریم.

حسین خواجه امیری،خواننده آلبوم "من و استاد" که این هفته منتشر شده است، گفت:موسیقی ایرانی این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی برد و امیدوارم با حضور چهره های جوان و با استعداد بتوان بخشی از این کاستی ها و پلشتی ها را جبران کرد.

وی افزود:در آلبوم "من و استاد"سعی کرده ام از جوانان خوش فکر استفاده کنم و امیدوارم دیگر پیشکسوتان هم دست جوانان این مرز و بوم را رها نکنند؛چرا که آنها موسیقی را حفظ و به نسل بعدی انتقال می دهند.

حسین خواجه امیری(ایرج) اظهار داشت: البته نباید غافل شد که در عین وفاداری به سنت ها،باید به فضای جدید موسیقی و چرایی آن نیز توجه کرد که بتوان هم ریشه های فرهنگی را حفظ کرد و هم  بر اساس آن،خشت نو و خانه جدید بنا کرد.

این خواننده پیکسوت قدیمی با اشاره به تکراری شدن موسیقی و صدای خواننده های کنونی گفت:توجه به استعدادهای خوب و جسور یکی از راههای متنوع شدن موسیقی ملی در این بازار تکراری و بی سلیقه است؛البته نهادهای دولتی هم باید به جوانان کمک  و راه ترقی را برای آنها باز کنند.

وی درباره چرایی خواندن برخی از قطعات قدیمی در آلبوم جدید خود یعنی"من و استاد" گفت:احساس کردم برخی از صفات خوب ما ایرانی ها نظیر مردانگی و معرفت فراموش شده است و سعی کرده ام با یادآوری چند قطعه نوستالژی دوباره روح مرام  و معرفت را در میان مردم سرزمینم زنده کنم.

آلبوم "من و استاد" به تهیه کنندگی شرکت "تک نگار" انجام شده است.همچنین مدیر تولید این اثر موسیقی را خشایار استور عهده دار بوده اند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *