شناسه خبر: 3055 منتشر شده در مورخ: 1392/12/27 ساعت: 10:40 گروه: فرهنگی  
عید نوروز با اجرای چهره ها و هنرمندان در رادیو تهران

عید نوروز با اجرای چهره ها و هنرمندان در رادیو تهران

داریوش کاردان، سعید شیخ زاده، امیر صمصامی، ناصر طهماسب، مریم شیرزاد و میرطاهر مظلومی اجرای برنامه های نوروزی رادیو تهران را بر عهده دارند.

 به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ در نوروز سال 93 شبکه رادیویی تهران با تدارک بیش از 33 ویژه برنامه و در 14790 دقیقه، با اجرای هنرمندان داریوش کاردان، سعید شیخ زاده، امیر صمصامی، ناصر طهماسب، مریم شیرزاد، میرطاهر مظلومی، عباس محبی و جمشید جم و... برنامه های عیدانه را تقدیم شنوندگان می کنند.

 برنامه "سال نو مبارک" در روز سال تحویل از ساعت 17:30 تا 21:30 با اجرای داریوش کاردان و میرطاهر مظلومی و با حضور امیر صمصامی با رویکرد پاسداشت سنت تحویل سال نو پخش می شود. از دیگر برنامه ها "آواز قناری" با اجرای مریم شیرزاد و ناصر طهماسب، سعید شیخ زاده و نسیم رضاخوانی است که به صورت زنده، با حضور شهروندان تهرانی در استودیو شماره 8  از ساعت 15 تا 17:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

 ویدا شهشهانی، عباس محبی، امیر پارسی، فرانک رفیعی ، احمد ایرانی خواه، سیمین و فرزین دیبا، مریم فروزنده بازیگران برنامه"بهارانه" از اول تا 15 فروردین، از ساعت 16 تا 17 شنوندگان رادیو تهران را همراهی می کنند. نوازنده ویولن حسن مصطفی پور، نوازنده ضرب و تنبک مهدی سعیدی و محمد خجسته نیز لحظات شادی را به شنوندگان هدیه می کنند.

گلچین"آوای نیمه شب" به تهیه کنندگی جمشید جم خواننده یار دبستانی من از 28 اسفند تا 15 فروردین، با پخش موسیقی های ناب و اصیل ایرانی، از ساعت 2 تا 3 بامداد پخش می شود.

ویژه برنامه های نوروزی شبکه رادیویی تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 بشنوید.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *