شناسه خبر: 3054 منتشر شده در مورخ: 1392/12/27 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
اجرای بهارانه با عباس محبی و امیر پارسی در رادیو تهران

اجرای بهارانه با عباس محبی و امیر پارسی در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با دعوت از بازیگران و هنرمندان دوبله ویدا شهشهانی، عباس محبی، امیر پارسی، فرانک رفیعی، احمد ایرانی خواه، سیمین و فرزین دیبا و مریم فروزنده "بهارانه" را تقدیم شنوندگان می کنند.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه"بهارانه" کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که از اول تا 15 فروردین، ساعت 16 تا 17 شنوندگان رادیو تهران را همراهی می کند.

 نیکنام جبرائیلی پور تهیه کننده با بیان این که این برنامه در قالب طنز و سرگرمی ارائه می شود، گفت: بهارانه در قالبی شاد و مفرح با رویکرد آداب و رسوم ایام نورزی در اقوام مختلف تهیه شده است و با حضور پیشکسوتان دوبله و بازیگران از جمله ویدا شهشهانی، عباس محبی، امیر پارسی، فرانک رفیعی، احمد ایرانی خواه، سیمین و فرزین دیبا، مریم فروزنده لحظات شادی را برای شنوندگان فراهم می سازد.

 وی در ادامه از حضور نوازندگان در برنامه خبر داد و افزود: نوازنده ویولن حسن مصطفی پور،  نوازنده ضرب و تنبک، مهدی سعیدی و محمد خجسته در برنامه حضور دارند و هنر خود را تقدیم مخاطبان رادیو تهران می کنند.

تهیه کننده برنامه بهاران در ادامه خاطر نشان کرد: از بخش هایی که در این برنامه پیش بینی شده است می توان به بخش نمایشی طنز با رویکرد مسائل اجتماعی و محوریت نوروز اشاره کرد. ریتمیک خوانی اعم از موسیقی های سیاه بازی و پاپ و... ، گپ و گفت صمیمانه با خوانندگان و بازیگران و پخش موسیقی پاپ و محلی با محوریت نوروز در بهار از بخش های شنیدنی این برنامه است.

گفتنی است؛ نویسندگی این برنامه را عباس محبی و نیکنام جبرائیلی پور بر عهده دارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *