شناسه خبر: 3053 منتشر شده در مورخ: 1392/12/27 ساعت: 10:39 گروه: فرهنگی  
گل آقا در کله قند رادیو تهران

گل آقا در کله قند رادیو تهران

برنامه "کله قند" با مروری بر طنز گل آقا از 29 اسفند تا 11 فروردین، جز جمعه ها از ساعت 13:30تقدیم شنوندگان رادیو تهران می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه "کله قند" جز جمعه ها با موضوع طنز از ساعت 13:30 تا 14:30 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

 حماد خزائی تهیه کننده با بیان این که از بخش های شاخص این برنامه مروری بر گل آقاست، گفت: این برنامه با انتخاب یک موضوع طنز و با حضور یک طنزپرداز مطرح به موارد اجتماعی می پردازد. از آیتم های شاخص کله قند می توان به مروری بر گل آقا، تهران شناسی و طنز های فاخر طنزپردازان اشاره کرد.

 وی با تاکید بر بخش معرفی مکان های دیدنی و گردشگری شهر تهران تصریح کرد: بخش تهران شناسی را با معرفی مکان های دیدنی حسین یزدانی بر عهده دارد، طنز فاخر درباره دفاع مقدس با اجرای آلبرت کچوئی تقدیم شنوندگان می شود.

 تهیه کننده کله قند با اشاره به موضوعات برنامه افزود: سعی شده است موضوعات اجتماعی به زبان طنز مطرح شود. از موضوعات این برنامه می توان به موضوع برنامه 29 اسفند این که هفت سین سال 93 جای سکه چی می شه گذاشت؟ دوم فروردین به این موضوع اختصاص یافته آیا واقعا با یک گل بهار نمی شه یا: چرا می گن با یک گل بهار نمی شه؟ سوم فروردین نیز با این موضوع که به نظر شما بزک در این بهار بلاخره به وصال گمبوزه و خیار می رسد؟ و...

گویندگی و نویسندگی این برنامه را علی زراندوز و مهدی اسماعیلی گزارشگری و گفت وگو با شهروندان را بر عهده دارد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *