شناسه خبر: 3045 منتشر شده در مورخ: 1392/12/26 ساعت: 12:36 گروه: سیاسی  
دکترعراقچی معاون وزیر امور خارجه

دکترعراقچی معاون وزیر امور خارجه

حضورم در فدراسیون نابینایان وکم بینایان فرهنگی است نه ورزشی

دکتر عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه گفت:حضور بنده در فدراسیون نابینایان وکم بینایان کاملا"جنبه فرهنگی دارد نه ورزشی.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان وبه نقل از سایت انتخاب (کد خبر: ۱۵۱۶۶۶) وی با بیان این مطلب افزود هدف من خدمت به قشر آسیب دیده جامعه است و از اینکه میتوانم قدم کوچکی برای خانواده ورزش نابینایان و کم بینایان بردارم یک توفیق است که نصیب بنده شده است.
وی اظهار داشت وقتی با دعوت محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان که خود از جانبازان نابینای جنگ تحمیلی است به این فدراسیون رفتم بعضی ها به من می گفتند که در شان تو نیست که وارد کار ورزشی بشوی ولی باید بگویم که اگر فدراسیون فوتبال و والیبال از من میخواستند نمی رفتم و خوشحالم که در خدمت قشر نابینا هستم.
دکتر عراقچی در خصوص مسئولیت خود در این فدراسیون گفت:هدف من کمک کردن و خدمت است و آنچه که از دستم بر می آید دریغ نخواهم کرد،من با سردار روغنی که از جانبازان و اسوه های جامعه است دوستی دیرینه دارم که بایدبه ایشان نسبت جانباز 400درصد بدهیم و از حضور در کنار وی و همچنین محمد رضا مظلومی در فدراسیون نابینایان و کم بینایان خرسندم و امیدوارم که بتوانیم به قشرورزشکار نابینا وکم بینا خدمت صادقانه انجام دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *