شناسه خبر: 2889 منتشر شده در مورخ: 1392/12/13 ساعت: 11:05 گروه: فرهنگی  
فرو ریختن معصومیت انسان معاصر در ناکجا آباد
کارگردان نمایش « من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم» مطرح کرد

فرو ریختن معصومیت انسان معاصر در ناکجا آباد

کارگردان نمایش « من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» معتقد است این نمایش برای تماشاگری که پیگیر آثار ماتئی ویسنی یک است یک اثر جالب توجه و متفاوت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، روح الله جعفری با بیان این مطلب افزود: این اثر نمایشی برای تماشاگران و علاقه‌مندانی که آثار منتشر شده از ماتئی ویسنی یک را دنبال می کنند می تواند محل خوبی برای آشنا شدن آنها نسبت به یکی از آثار اجرا نشده این نویسنده باشد. ضمن اینکه انتظار به صحنه رفتن این اثر نمایشی که مدت زیادی هم طول کشید بر اشتیاق تماشاگران و کسانی که پیگیر آثار ویسنی یک هستند اضافه کرد که برای من هم قابل توجه بود.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: یکی دیگر از ویژگیهای این اثر نمایشی در طول چند شبی که از اجرای آن می گذرد و من در مواجهه با تماشاگران متوجه آن شدم تغییر چیدمان و چینش صندلی مخاطبان تالار چهار سو بود که باعث ایجاد کنکاش در ذهن آنها راجع به آن چیزی که می بینند شده است. چرا که ما در این اجرا با تغییرات اساسی که در طراحی صحنه و تغییر شکل محل اجرا داده ایم فضا را به این سمت هدایت کردیم که تماشاگر با یک اثر کاملا متفاوت از آنچه تاکنون در تالار چهار سو دیده است، مواجه شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 30 بازیگر در این اثر نمایشی که در طول اجرا 120 بار در صحنه داخل و خارج می شوند به بیان ویژگیهای جامعه شناختی نمایش « من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» تصریح کرد: تماشاگر در این نمایش با اثری رو به رو می شود که در آن فرو ریختن معصومیت انسان معاصر در یک ناکجا آباد مطرح می شود.  همین موضوع می تواند به دلیل مفاهیم عرفانی و انسانی که دارد برای همه تماشاگران امروزی تئاتر جالب توجه باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *