شناسه خبر: 2852 منتشر شده در مورخ: 1392/12/10 ساعت: 15:56 گروه: فرهنگی  
استقبال روانشناسان و جامعه شناسان از نمایش « یک بزرگداشت باشکوه»
رحمت امینی مطرح گرد :

استقبال روانشناسان و جامعه شناسان از نمایش « یک بزرگداشت باشکوه»

کارگردان نمایش یک بزرگداشت باشکوه از استقبال قابل توجه کارشناسان علوم اجتماعی و روانشناسی برای دیدن این اثر نمایشی گفت

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رحمت امینی  با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه طی روزهای گذشته  تماشاگران و هنرمندان زیادی از نمایش ما دیدن کردند که خوشبختانه با توجه به دفترچه نظرات و پیشنهاداتی که ما در پایان اجرا برای تماشاگران در نظر گرفته ایم ، دوستان ارتباط خوبی با اثر گرفتند.

وی ادامه داد: غیر از حضور تماشاگرانی که همواره برای دیدن تئاتر به مجموعه تئاتر شهر مراجعه می کنند ما تماشاگران غیر تئاتری داشتیم که از قشر روانشناس و جامعه شناس بودند و تاکنون کمتر با تئاتر آشنایی داشتند و جالب اینکه همین طبقه از روانشناسان کار را بیشتر پسندیدند.

این کارگردان تئاتر در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: با اینکه نمی توان نام امتیاز را برای این دیدگاه گذاشت اما این نمایش از جمله آثار نمایشی خاص تئاتری است که من خاص بودنش را در همین چند روز فهمیدم. این نمایش اثری است که می تواند به عنوان اثری شریف در تئاتر ایران معرفی شود.

شایان ذکر است نمایش « یک بزرگداشت باشکوه» نوشته غلامرضا سلیمان تاش ، کارگردانی رحمت امینی و بازی محمد علی سلیمان تاش هر روز ساعت 18 در کارگاه نمایش به صحنه می رود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *