شناسه خبر: 2847 منتشر شده در مورخ: 1392/12/10 ساعت: 15:55 گروه: فرهنگی  
گروه مهر "پرواز با خورشید" را در تالار وحدت تجربه می کند

گروه مهر "پرواز با خورشید" را در تالار وحدت تجربه می کند

کنسرت "پرواز با خورشید" گروه مهر با آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه مهر آهنگهایی از ناصر ایزدی به خوانندگی امیر اثنی عشری را در تاریخ 13 و 14 اسفند ماه در تالار وحدت اجرا می کنند.

 این کنسرت که با عنوان "پرواز با خورشید" به روی صحنه می رود، از سوی مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش برگزار می‌گردد.

در بخش اول کنسرت،گروه مهر با ترکیبی از سازهای ایرانی همچون تار، کمانچه، نی، سنتور، عود، تارباس و سازهای کوبه‌ای آهنگ هایی در دستگاه شور، سه‌گاه و آواز دشتی با اشعار مولانا، فریدون مشیری، دکتر شفیعی کدکنی و احمد وثوق احمدی اجرا می‌نمایند.

در بخش دوم برنامه، ابتدا همنوازی پیانوی بردیا صدرنوری و فلوت نیلوفر ابراهیمی اجرا می‌شود و سپس ارکستر بزرگ مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری قطعاتی را بر روی اشعار فریدون مشیری، سیاوش کسرایی، دکتر شفیعی کدکنی و مولانا اجرا خواهند نمود. علیرضا دریایی، مجید عسگری،روشنک نوری، مهشید دولو، سهیل سان احمدی، کامران یعقوبی، امیر شکرابی، مازیار چاهی، هوشمند عبادی، نیلوفر ابراهیمی، کوشا کرمی، نیلوفر هداوند، رضا رضاپور، فرشید آشتیانی، حسین واحدی، بردیاصادق تبار، حسام استیلایی، حمیدرضا باقری، احمدرضا نیکخو، پروشات زندآیین، علی سردشتی، صدیقه شعبانی، بهاره آخوندی و پدیده نادری در این کنسرت گروه مهر را همراهی می‌نمایند.

گفتنی است کنسرت گروه مهر 13 و 14 اسفندماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *