شناسه خبر: 2828 منتشر شده در مورخ: 1392/12/10 ساعت: 11:57 گروه: اجتماعی  
تدوین طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خبر داد

تدوین طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تدوین طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی خبر داد و گفت: در این سند وظیفه تمامی دستگاه‌ها مشخص خواهد شد.

فاطمه دانشور با اشاره به مسئولیت اجتماعی دستگاه‌های متولی در شهر تهران، اظهارداشت: در این بخش صحبت‌های زیادی شده است اما متاسفانه یکی از ایرادات دستگاه‌ها موازی کاری است.

وی تصریح کرد: در حالی موازی کاری درون سازمان‌ها و دستگاه‌ها مشاهده می‌شود که متاسفانه اقدامات سازمان‌ها به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

دانشور خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در این بخش آسیب‌شناسی کنیم باید به چند نکته از جمله موازی‌کاری بین دستگاه‌ها، نبود اعتبارات لازم و همچنین نبود یک سند جامع اشاره کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره چهارم شورای شهر می‌کوشد یک سند جامع برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی تصویب کند و دستگاه ملزم به اجرای آن باشد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی در حوزه کودکان کار و خیابانی و ساماندهی آنها، گفت: اگرچه در این بخش با خلاء قانونی روبرو هستیم اما امیدواریم با تدوین یک سند کامل اقدامات خوبی صورت گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر یک سند جامع و کامل داشته باشیم قطعاً تعداد کودکان کار و خیابانی در شهر تهران و همچنین سایر کلان‌شهرها کاهش خواهد یافت.

دانشور افزود: امیدوارم با تعامل شهرداری، شورای شهر و سازمان بهزیستی کشور تحول خوبی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بویژه کودکان کار و خیابان صورت گیرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *