شناسه خبر: 2692 منتشر شده در مورخ: 1392/11/30 ساعت: 12:15 گروه: اجتماعی  
پرداخت 365 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان فردوس
بیرجند

پرداخت 365 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان فردوس

رئیس اداره بهزیستی فردوس از پرداخت 365 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش این اداره خبر داد.

 سیدحسین پارسای محبی اظهار کرد: تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی از اولویت‌های این نهاد است که در سال جاری اقدامات مناسبی در این ارتباط انجام شده است.
وی گفت: در سال جاری تعداد 56 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس واگذار و عملیات اجرایی 106 واحد مسکونی نیز در فردوس و اسلامیه آغاز شده که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: از ابتدای سال جاری برای تعداد 64 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان اشتغال ایجاد شده که در این ارتباط مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی و 165 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت شده است.
جمع‌‌آوری 58 میلیون تومان کمک غیرنقدی در فردوس
پارسای محبی، پرداخت 11 میلیون و 500 هزارتومان سهم بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی 20 نفر از معلولان زیر پوشش بهزیستی، پرداخت 11 میلیون تومان سهم بیمه کارکنان مراکز شبانه‌روزی، جمع‌آوری 58 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی و 9 میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم را از دیگر اقدامات بهزیستی فردوس در سال جاری عنوان کرد.
وی به تشکیل 2 هزار پرونده در واحدهای توانبخشی و اجتماعی اداره بهزیستی فردوس اشاره و تصریح کرد: در طول سال گذشته بیش از 528 کارت اعتباری به ارزش 24 میلیون تومان طی دو مرحله بین مددجویان بهزیستی فردوس توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی فردوس یادآور شد: از ابتدای امسال 895 نفر به اورژانس اجتماعی فردوس مراجعه و 130 نفر نیز با خط 123 تماس گرفته‌اند که در این واحد خدمات متعددی شامل واحد سیار، مرکز مداخله، کودک آزاری و همسرآزاری و طلاق ارائه می‌شود.
پارسای محبی گفت: در سال جاری طرح غربالگری بینایی تعداد یک‌هزار و 800 کودک سه تا شش سال در پایگاه ثابت شهید دلخواه، پایگاه سیار روستایی و مهدهای کودک و نیز طرح غربالگری شنوایی 802 نوزاد یک ماهه در کلینیک بیمارستان شهید چمران فردوس انجام شد.
وی افزود: پرداخت پنج میلیون تومان اعتبار در حوزه درمان و پیشگیری از اعتیاد، پرداخت 65 میلیون تومان یارانه به مراکز نگهداری شبانه‌روزی و نیز ارائه یک‌هزار و 534 جلسه فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی به جامعه هدف بهزیستی از دیگر فعالیت‌های این نهاد در سال جاری است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *