شناسه خبر: 2595 منتشر شده در مورخ: 1392/11/26 ساعت: 11:42 گروه: اجتماعی  
قائم مقام وزیر راه: باید در زمینه ترافیک هوایی به هاب اول بار منطقه تبدیل شویم

قائم مقام وزیر راه: باید در زمینه ترافیک هوایی به هاب اول بار منطقه تبدیل شویم

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در برنامه پنجم توسعه، مجلس شورای اسلامی تکلیف کرده است که فرودگاه امام خمینی(ره) به عنوان شهر فرودگاهی تبدیل شود و به کمک منطقه آزاد ویژه تجاری و سرمایه گذاری داخلی به هاب اول بار منطقه در زمینه ترانزیت هوایی تبدیل شویم.

 علی محمد نوریان  در حاشیه دومین همایش توسعه حمل و نقل چند وجهی در شبکه تجارت ملی و بین المللی در جمع خبرنگاران افزود: حمل و نقل سابقه طولانی در کشور دارد و توسط سیستم های حاکمیتی شکل گرفته و در طول سالهای گذشته بخش خصوصی نقش مناسبی را در این زمینه ایفا کرده است.

وی با اشاره به نقش حمل و نقل چند وجهی در توسعه اقتصادی گفت: متاسفانه در زمینه زیرساخت ها با مشکلاتی مواجه هستیم که برگزاری این نمایشگاه ها و همایش ها در ابعاد داخلی، خارجی و علمی می تواند در پیشرفت آن اثرگذار باشد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصرح کرد: در زمینه حمل و نقل چند وجهی وزارت راه و شهرسازی زمینه های لازم را فراهم کرده است و جمع بندی این همایش ها می تواند در سیاست گذاری های آینده و تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشد.
وی در خصوص صرفه اقتصادی حمل و نقل چند وجهی گفت: در حال حاضر باری که وارد کشور می شود، حمل و توزیع آن به صورت جداگانه صورت می گیرد، اما با بودن یک مرکزیت حمل و نقل چند وجهی هماهنگی و ارتباطات سبب تسهیل و تسریع در توزیع بار به نقاط مختلف کشور می شود.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *