شناسه خبر: 2593 منتشر شده در مورخ: 1392/11/26 ساعت: 11:03 گروه: فرهنگی  
استان هرمزگان میزبان بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر شد

استان هرمزگان میزبان بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر شد

استان هرمزگان همزمان با برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر میزبان این رخداد موسیقایی خواهد بود.

 استان هرمزگان از فردا 26 بهمن با برگزاری مراسم افتتاحیه در تالار شهید آوینی بندرعباس با جشنواره موسیقی فجر همراه می شود.

مراسم افتتاحیه جشنواره موسیقی در استان هرمزگان، ساعت 16 روز شنبه 26 بهمن با اجرای موسیقی میدانی توسط گروه لیوا آغاز می شود و در ادامه گروه های شرکت کننده در جشنواره به ترتیب در دو نوبت ساعت 18 و 21 در تالار شهید آوینی به روی صحنه می روند.

گروه های دلوش به سرپرستی علی دلوش از بندر لنگه، ردیف به سرپرستی علی محمود بحری از بندر کنگ، عود به سرپرستی محمد منصور وزیری از قشم و صدف به سرپرستی محمد صدیق کمال در نوبت اول از اولین روز جشنواره برنامه اجرا می کنند.

در نوبت دوم از اولین شب جشنواره در هرمزگان، گروه های مارگیر به سرپرستی غلام مارگیری از میناب، آنامیس به سرپرستی حسن سنجابی از میناب، چی چی بهریز به سرپرستی حسن فیروزی از میناب و گروه نوازنده به سرپرستی محمد نوازنده از بندر جاسک میزبان مخاطبان جشنواره خواهند بود.

روز دوم جشنواره در این استان، به اجرای گروه کلیز – بادگیر در نوبت اول و اجرای محسن آزادبخش، هادی آرمین، هادی آئین طلبو اسحاق احمدی در سانس دوم اختصاص دارد.

گروه های جعله به سرپرستی موسی کمالی، نغمه هرمزگان به سرپرستی سلیمان ایران منش ، کالنگ به سرپرستی قنبر راستگو از بندرعباس در نوبت اول روز سوم برنامه اجرا می کنند و اجراهای نوبت دوم این روز به اجرای گروه بوم و بر به سرپرستی فاضل جمشیدی اختصاص دارد.

روز چهارم جشنواره به اجرای گروه تروند اختصاص دارد که از جمله گروه های موسیقی بانوان کشور است.

دونوازی گروه سنتی ایرانی هرمزگان برنامه نوبت اول روز آخر جشنواره در هرمزگان است و اجرای نوبت دوم در این روز به دف نوازان چاووش با هنرمندی رضا احمدی، سعید ملاحسینی و غلامرضا اولی بندری اختصاص دارد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یک اسفند ماه در تهران و چند شهر برپاست .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *