شناسه خبر: 2558 منتشر شده در مورخ: 1392/11/25 ساعت: 14:11 گروه: اجتماعی  
یارانه مراکز نگهداری معلولان در سال آینده افزایش می‌یابد
رئیس سازمان بهزیستی کشور

یارانه مراکز نگهداری معلولان در سال آینده افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تمهیدات ویژه‌ای برای حمایت از مددجویان و همچنین مراکز نگهداری پیش‌بینی شده است، گفت: یارانه نگهداری مراکز معلولان و سالمندان در سال آینده افزایش خواهد یافت.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اینکه طی روزهای آینده عیدی مددجویان به حساب آنها واریز خواهد شد، اظهار داشت:‌ اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت عیدی تأمین شده است به طوری که به تمامی مددجویان عیدی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال و با توجه به تمهیدات دولت در خصوص توزیع سبد کالا به اقشار ضعیف و به خصوص مددجویان دستگاه‌های حمایتی، بهزیستی برنامه‌ای برای توزیع بن ندارد.

هاشمی ادامه داد: در سال آینده و با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تمهیدات خوبی برای حمایت از مراکز نگهداری سالمندان و معلولان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد:‌ در سال آتی یارانه ویژه‌ای برای مراکز نگهداری گروه‌‌های هدف بهزیستی در نظر گرفته شده است که بنا داریم این یارانه را هر ماه به حساب مراکز واریز کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون سازمان بهزیستی به یک سازمان تخصصی تبدیل شده است، بیان داشت: در سال جاری بالغ بر 72 درصد اعتبارات از سوی دولت به سازمان بهزیستی پرداخت شده که سازمان نیز اعتبارات را به استان‌ها ابلاغ کرده است.

هاشمی ادامه داد: رویکرد توانمندسازی و حمایت از معلولان و مددجویان از سیاست‌های اصلی سازمان محسوب می‌شود چرا که ما اعتقاد داریم با استقلال و خودکفایی مددجویان، آنها از چرخه حمایتی خارج خواهند شد.

انتهای پیام

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *