شناسه خبر: 2538 منتشر شده در مورخ: 1392/11/23 ساعت: 11:09 گروه: ورزشی  
اصفهان میزبان دور برگشت مسابقات تنیس روی میز بانوان معلول
از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود

اصفهان میزبان دور برگشت مسابقات تنیس روی میز بانوان معلول

دور برگشت مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان دارای معلولیت به میزبانی هیأت اصفهان برگزار می‌شود.

نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: دور برگشت مسابقات با حضور ۹۲ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مسابقات نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، همدان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، تهران، کرمان، خوزستان، مازندران، لرستان، اصفهان و فارس در دو بخش بزرگسالان و جوانان، کلاس‌های ایستاده و نشسته، با هم به رقابت می‌پردازند.
نایب رئیس انجمن تنیس روی میز خاطرنشان کرد: برترین‌های هفتمین دوره مسابقات باشگاهی، با احتساب مجموع امتیازات دور رفت و برگشت و به صورت مجزا در دو بخش بزرگسالان و جوانان معرفی می‌شوند.
وی تصریح کرد: دور رفت این مسابقات با همکاری فدراسیون و به میزبانی انجمن معلولان پارس تهران به نحو مطلوبی برگزار شد و از مسئولان این انجمن، فدراسیون و نیز مسئولان هیأت اصفهان به سبب پذیرش میزبانی مسابقات مرحله برگشت، قدردانی می‌کنم.
در هفتمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان، ۱۵ تیم در بخش بزرگسالان و ۶ تیم در بخش جوانان طی دو روز با هم رقابت خواهند کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *