شناسه خبر: 2453 منتشر شده در مورخ: 1392/11/19 ساعت: 14:55 گروه: سیاسی  
انتقادها منصفانه باشد، دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد
رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:

انتقادها منصفانه باشد، دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد

فرماندهان، مسوولان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(شنبه) در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایران سپید فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار :

- مشکلات اقتصادی کشور را تنها اتکا به ظرفیت درونی حل می کند/خوشبختانه مسئولان دولتی به این رسیدند که راه برطرف کردن مشکلات نگاه به بیرون و رفع تحریم نیست/از دشمن نمی شود انتظار داشت و به او چشم دوخت.
 

- ملت،مسئولین ونخبگان وحدت خود را حفظ کنند/انتقادها منصفانه باشد،دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد.هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.
 

- امروز مشاهده می کنیم،دشمنان حرف هایی می زنند که این مایه عبرت ملت ماست.ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریکایی ها را زیرنظر داشته باشند/بعضی می خواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.
 

- جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است/ان شاءالله در 22بهمن خواهید دید که ملت ایران می آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد می زنند.
 

- راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همان طور که امام بزرگوار این طور بود/هیچ نباید این صراحت را از دست داد،تاکتیک ها را می توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.
 

- گاهی یک حادثه ابعادی پیدا می کند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود.
 

- قدرت های مداخله گر می خواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می کنند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *