شناسه خبر: 2401 منتشر شده در مورخ: 1392/11/16 ساعت: 11:05 گروه: ورزشی  
اسطوره کشتی جهان از ورزش نابینایان مازندران حمایت می کند

اسطوره کشتی جهان از ورزش نابینایان مازندران حمایت می کند

امامعلی حبیبی ˈ اسطوره کشتی جهان حمایت خود را از ورزش نابینایان و کم بینایان استان مازندران اعلام کرد.

به گزارش ایران سپید امامعلی حبیبی ˈ اسطوره کشتی جهان حمایت خود را از ورزش نابینایان و کم بینایان استان مازندران اعلام کرد.
دارنده سه مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک روز شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران در قائمشهر گفت : نابینایان و کم بینایان با توجه به شرایط ویژه فیزیکی و معلولیتی که دارند برای اثبات توانایی های خود مجبور به تلاش بیشتر از افراد عادی هستند.

وی افزود: حضور موفقیت آمیز ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران در رقابت های جهانی و ملی و کسب عناوین برتر از جمله این توانمندی ها است.

حبیبی کمک ویژه و بیشتر به ورزش معلولان را وظیفه دانست و تاکید کرد: بسترهای لازم باید با حمایت همه جانبه برای تحقق توان این قشر فراهم شود.

وی آمادگی خود را برای حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران با توجه به قهرمان پروری آن اعلام کرد و گفت : می توان شاهد قهرمانان بیشتری در این عرصه از ورزش باشیم.

این اسطوره کشتی جهان حضور در میان ورزشکاران نابینا و کم بینا و همراهی آنان در مسابقات ورزشی و کمک به جذب حامی مالی برای تقویت ورزش این قشر را از جمله شیوه های حمایت خود برشمرد.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران هم در این مراسم گفت : ورزش نابینایان و کم بینایان استان برای رشد و شکوفایی و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشکاران، نیازمند حامی مالی مناسب است.

ˈ ابوطالب باقری ˈ افزود : ورزشکاران کم بینا و نابینا همواره در رقابت های بین المللی برای کشور افتخار آفرین بودند، اما مسوولان آن گونه که باید به نیازهای ورزشی این افراد توجه نمی کنند.

وی گفت: برای رشد ورزش نابینایان باید ابتدا شرایط جامعه را به گو نه ای فراهم کرد که افراد از نزدیک با فعالیت های ورزشی این قشرآشنا شوند و در ادامه گام های موثری برای پیشرفت ورزش آنان برداشته شود.

در این مراسم از مدال آوران نابینا و کم بینای مازندران با هدای جوایزی قدردانی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
داریوش 1399/9/22 - 04:34
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment به نظر من که یک کم بینا هستم این ورزشها بهترین هستن با تشکر از شما
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *