شناسه خبر: 23101 منتشر شده در مورخ: 1399/12/8 ساعت: 13:41 گروه: اجتماعی  
۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند
وزیر بهداشت:

۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: ۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند؛ امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰، اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند.

به گزارش ایران سپید به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل، همزمان با میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز مددکار "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه "وحید قبادی‌دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند.

"سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: در اجرای این فرآیند علاوه بر همکاران ما در نظام سلامت و بخش‌های ICU و گروه‌های پرخطر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب‌پذیر واکسیناسیون شدند که به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز کردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: از فردا در اکثر آسایشگاه‌های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود ۲۰ هزار نفر در این فاز از گروه‌های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: بر حسب سند ملی واکسیناسیون کووید ابتدا کادر بهداشت و درمان، گروه‌های آسیب‌پذیر و گروه‌های پرخطر و سپس افراد عادی واکسن را دریافت می‌کنند و امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند.  

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *