شناسه خبر: 23090 منتشر شده در مورخ: 1399/12/6 ساعت: 17:52 گروه: اجتماعی  
20 هزار دوز واکسن برای معلولان در مراکز نگهداری تا پایان سال تزریق می‌شود

20 هزار دوز واکسن برای معلولان در مراکز نگهداری تا پایان سال تزریق می‌شود

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: پیگیری برای واکسیناسیون معلولان به عنوان یکی از گروه‌های اولویت‌دار جامعه ادامه دارد و به زودی 20 هزار دوز برای این منظور اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایران سپید محمد نفریه ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع رنجبر و معارفه ابراهیم حسن‌نژاد گراشی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در اولویت بندی و نقشه راه واکسیناسیون کشور در مرحله اول پرسنل کادر درمان، معلولان، سالمندان و جانبازان حاضر در مراکز تحت پوشش بهزیستی و بنیاد شهید در اولویت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه بزودی 20 هزار دوز واکسن کرونا برای معلولان به سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد و واکسیناسیون در مراکز سازمان بهزیستی تا آخر سال شروع خواهد شد و بیشتر مراکز ما دوز اول را دریافت خواهند کرد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: گروه‌های دیگر هدف سازمان شامل سالمندان و معلولانی در منازل در اولویت دوم قرار دارند که کار تزریق برای آنها نیز پس از دریافت واکسن معلولان مستقر در مراکز بهزیستی انجام می‌گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *