شناسه خبر: 23078 منتشر شده در مورخ: 1399/12/4 ساعت: 13:59 گروه: اجتماعی  
برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی برای معلولان

برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی برای معلولان

معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی برای معلولان با عنوان «نوای توانا» خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، حمید گودرزی اظهار کرد: برای توانمندسازی افراد معلول، معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس با استفاده از ظرفیت‌های این افراد و رویکرد هنر درمانی که چندین سال است به عنوان یک روش تکمیلی در زمینه توانمندسازی معلولان توسط حوزه معاونت امور توانبخشی بهزیستی مورد استفاده قرار گرفته است، با همکاری بخش خصوصی نخستین جشنواره موسیقی مجازی معلولان را در ماه جاری برگزار می‌کند.

وی افزود: هدف از این جشنواره ایجاد بستری مناسب در حوزه موسیقی برای فعالیت هرچه بیشتر معلولان و نشان دادن توانمندی‌های این افراد به جامعه و ترغیب آنها برای انجام فعالیت‌های هنری به ویژه در حوزه موسیقی است.

به گفته گودرزی این جشنواره در ۲ بخش گروهی و تک‌نوازی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند در ۲ حوزه موسیقی سنتی و موسیقی پاپ آثار خود را ارسال و در جشنواره شرکت کنند. مهلت ارسال آثار تا ۱۲ اسفند و تاریخ اعلام پذیرفته شدگان ۱۴ اسفند است؛ اختتامیه جشنواره ۲۰ اسفندماه با معرفی آثار برگزیده خواهد بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *