شناسه خبر: 23068 منتشر شده در مورخ: 1399/12/3 ساعت: 13:47 گروه: اجتماعی  
پرداخت کمک هزینه تحصیلی تشویقی به ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی دولتی تحت پوشش

پرداخت کمک هزینه تحصیلی تشویقی به ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی دولتی تحت پوشش

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه تحصیلی تشویقی به ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی که در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می‌کنند، خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان این مطلب، گفت: در راستای حمایت و توانمندسازی از مددجویان سازمان بهزیستی کشور شهریه دانشجویان تحت پوشش که در دانشگاه‌های غیردولتی تحصیل می‌کنند، توسط سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد و همچنین کمک هزینه تحصیلی تشویقی که از دو سال گذشته برای این افراد درنظر گرفته شده است برای دانشجویان دولتی تحت پوشش واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می‌کنند، یادآور شد: کمک هزینه تحصیلی تشویقی هر ترم برای دانشجویان مقطع فوق دیپلم ۴۰۰ هزار تومان، مقطع لیسانس ۶۰۰ هزار تومان، مقطع فوق لیسانس یک میلیون تومان و دکتری ۲ میلیون تومان درنظر گرفته شده است که بر روی کارت دانشجویان شارژ شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *