شناسه خبر: 23001 منتشر شده در مورخ: 1399/11/26 ساعت: 18:53 گروه: اجتماعی  
نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان؛ در دستور کار شورای‌عالی آموزش‌وپرورش

نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان؛ در دستور کار شورای‌عالی آموزش‌وپرورش

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی که در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد از بررسی نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون‌های تخصصی شورای‌عالی آموزش‌وپرورش خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این دیدار بیان داشت: طرح هدایت در آموزش و پرورش با هدف تامین تجهیزات هوشمند ارتباطی از طریق مشارکت خیرین و دستگاههای اجرایی در حال اجرا است.

جانشین وزیر در طرح هدایت افزود: تاکنون ۱۸۷ هزار تبلت و وسیله هوشمند آموزشی با مشارکت خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی گفت: ۶۰۰ دانش آموز گنابادی و ۳۰۰ دانش آموز بجستانی به تجهیزات هوشمند آموزشی دسترسی ندارند و در صورت تامین اعتبار نیمی از این تجهیزات از طریق منابع استانی، بقیه اعتبار توسط وزارت آموزش و پرورش و در قالب طرح هدایت تامین خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مهارت آموزی دانش آموزان با نیازهای ویژه از اولویت های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز دو کارگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای شهرستان گناباد توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

وی افزود: تربیت بدنی از نیازهای اساسی دانش آموزان استثنایی است و در صورت ساخت سالن ورزشی برای این دانش آموزان در گناباد، کلیه تجهیزات مورد نیاز توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *