شناسه خبر: 22991 منتشر شده در مورخ: 1399/11/26 ساعت: 11:18 گروه: اجتماعی  
۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در لرستان توزیع شد

۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در لرستان توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا حامد ویسکرمی در رزمایش همدلی و احسان با هدف اهداء بسته های معیشتی به خانواده معلولان استان در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: امروز با همکاری و همت انجمن حمایت از حقوق معلولان و همچنین سازمان بهزیستی استان لرستان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب یک رزمایش استانی تعداد ۲ هزار بسته معیشتی جهت حمایت از خانواده معلولان تحت حمایت بهزیستی استان توزیع شد.وی افزود:با توجه به اینکه خدمت به افراد معلول و ناتوان در جامعه امری اسلامی، انسانی و اخلاقی است امیدواریم این اقدام کوچک و ناچیز در پیشگاه خداوند متعال پذیرفته شود .

وی بیان کرد: براساس فرمایش حضرت امام (ره) خدمت به معلولان خدمت به نبی اکرم اسلام است در همین راستاد در ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان لرستان در حال برنامه ریزی هستیم که خدمات تخصصی تری به قشر معلول استان ارائه بدهیم. وی بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکنون در سطح استان بالغ بر ۱۵۰بسته پروتئینی و معیشتی در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمامن امام (ره) توزیع شده است.

ویسکرمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی اقدامات دیگری همچون توزیع اقلام بهداشتی ،ضدعفونی امکان و معابر پرتردد توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان انجام شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *