شناسه خبر: 22988 منتشر شده در مورخ: 1399/11/25 ساعت: 16:24 گروه: ورزشی  
نتایج دو و میدانی کاران ایران در مسابقات فزاع

نتایج دو و میدانی کاران ایران در مسابقات فزاع

رقابت های پارا دو و میدانی معلولان جهان در کشور امارات در حال برگزاری است. در این رقابت ها که 602 ورزشکار از 54 کشور جهان به مصاف هم رفته اند، جهت کلاسبندی ورزشکاران و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در جریان است.

به گزارش ایران سپید  رقابت های پارا دو و میدانی معلولان جهان در کشور امارات در حال برگزاری است. در این رقابت ها که 602 ورزشکار از 54 کشور جهان به مصاف هم رفته اند، جهت کلاسبندی ورزشکاران و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در جریان است.

در ادامه، به نتایج ورزشکاران نابینا و کم بینای کشورمان نگاهی می اندازیم:

در روز نخست این مسابقات، سامان پاکباز در پرتاب وزنه با پرتابی معادل 14 متر و 96 سانتی متر، به مدال نقره دست یافت. پرتابگر ازبک با ١٥.٩٢ اول و ورزشکار بلاروس با 13.22 در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده 100 متر، وحید علی نجیمی با زمان 11.16 ثانیه به مدال برنز رسید. دونده الجزایری با ١٠.٦1 ثانیه قهرمان شد و دونده ازبکستان با ١١/٠9 به مدال نقره رسید.

در ادامه رقابت های بین المللی فزاع و در دومین روز این مسابقات، مهدی اولاد در ماده پرتاب وزنه به مصاف رقبای خود رفت و پس از شکست آنها با ثبت رکورد 13 متر و 89 سانتی متر صاحب نشان طلا شد. در همین ماده نماینده کشور روسیه با ثبت رکورد 12 متر و 57 سانتی متر دوم شد و پرتابگر ازبکی با 12 متر و 24 سانتی متر به مدال برنز دست یافت.

در سایر مسابقات روز دوم این رقابت ها، بهزاد عزیزی در پرتاب نیزه طلا گرفت، مسعود حیدری برنزی شد و علی نجیمی در دو 400 متر در جایگاه سوم ایستاد.

بهزاد عزیزی در کلاس T12 و 13، با ثبت رکوردی ماندگار به میزان ٦٤ متر و ٧٣ سانتیمتر ضمن کسب مدال طلا در جایگاه نخست ایستاد و نماینده لیتوانى با رکورد ٤٨.٤٥ دوم شد. مسعود حیدرى در همین ماده با ٤٤.٣٠ به نشان برنز دست یافت.

در ماده ٤٠٠ متر و در کلاس t13، نماینده الجزایر با ٤٧ ثانیه و ٩١ صدم ثانیه به مقام اول رسید. دونده ترکیه با ٤٩.٥٨ ثانیه دوم شد و وحید علی نجیمى با ثبت رکورد 50.41 ثانیه به عنوان سوم دست یافت.

در ادامه سومین روز مسابقات پارا دو و میدانی بین المللی فزاع در امارات، نابینایان و کم بینایان کشورمان مدال های طلا را درو کردند.

در این روز، مهدی مرادی در ماده پرش طول و در کلاس T13، با رکورد ٦ متر و ٥٧ سانتیمتر صاحب مدال طلا شد و به عنوان قهرمانی دست یافت. نماینده قزاق با رکورد  ٦.٤٤ دوم شد و نماینده چین تایپه با ٥.٨٨ در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده پرتاب دیسک و در کلاس B1، مهدى اولاد با ثبت رکورد ٣٩ متر و ٦ سانتیمتر، ضمن کسب  مدال طلا به عنوان قهرمانی رسید. 

نماینده روسیه با رکورد ٣٥.٦٠ دوم شد و ورزشکار ازبکستان با ٣١.٨٥  صاحب نشان برنز شد.

نمایندگان کشورمان تا پایان روز سوم این مسابقات توانسته اند 4 طلا، یک نقره و 3 برنز بدست آورند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *