شناسه خبر: 22984 منتشر شده در مورخ: 1399/11/24 ساعت: 22:38 گروه: اجتماعی  
پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی همزمان با مستمری بهمن ماه

پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی همزمان با مستمری بهمن ماه

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی همزمان با مستمری بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وحید قبادی دانا ضمن تأکید بر حمایت از جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف افزود: طبق سنوات گذشته عیدی مددجویان تحت پوشش این سازمان بنا بر هماهنگی صورت گرفته در بهمن ماه واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت عیدی فقط به مددجویانی تعلق خواهد گرفت که مستمری آن‌ها از محل اعتبارات بهزیستی و هدفمندی یارانه‌ها است، گفت: این مشکل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هم هست.
قبادی دانا افزود: از سال ۹۷ به تعداد مستمری بگیران این دو نهاد اضافه شده است که مستمری آن‌ها فقط از محل هدفمندی یارانه‌ها است و تعداد آن‌ها برابر است با تعدادی که قبل از این زمان تحت پوشش بودند و این در حالی‌ست که اعتبار عیدی از محل اعتبارات دستگاه‌ها و نهاد مربوطه است و با این توضیحات کسانی که هم از محل اعتبارات دستگاه و نهاد (بهزیستی و کمیته امداد) و از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند مشمول دریافت عیدی خواهند بود.
وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ هزار خانوادر مشمول دریافت عیدی خواهند بود که در پایان بهمن ماه عیدی به حساب آن‌ها واریز می‌شود، اما این درخواست را داریم که شرایطی فراهم شود که از محل هدفمندی یارانه‌ها برای خانواده‌های که مستمری آن‌ها فقط از این محل است، اعتباری برای پرداخت عیدی در نظر گرفته و در اختیار بهزیستی و کمیته امداد قرار داده شود تا به این افراد هم عیدی پرداخت شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *