شناسه خبر: 22974 منتشر شده در مورخ: 1399/11/21 ساعت: 13:05 گروه: اجتماعی  
مهلت بارگذاری مدارک دانشجویان در سامانه رو به پایان است

مهلت بارگذاری مدارک دانشجویان در سامانه رو به پایان است

دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی برای درخواست کمک هزینه دانشجویی تا پایان این هفته مهلت دارند تا در سامانه دانشجویان بهزیستی ثبت نام و یا مدارک خود را تکمیل کنند.

به گزارش ایران سپید دکتر مجید رضا زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات،تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی در خصوص پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی،گفت: سامانه دانشجویی سازمان بهزیستی از اوایل آبان ماه آغاز به کار کرده است و طی دو هفته گذشته برای دانشجویانی که ثبت نام اولیه و ترمی را انجام داده اند و مدارک را به طور کامل بارگذاری کرده اند؛کمک هزینه را پرداخت کردیم.

وی افزود:همچنین برای دانشجویانی که به طور کلی ثبت نام  نکرده بودند و یا نقص مدارک داشتند پرداخت انجام نشد و به همین دلیل از ابتدای هفته گذشته،سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام مجددو تکمیل مدارک باز شده است و این هفته آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل مدارک در این سامانه است.

رضا زاده گفت:با توجه به اینکه برای پرداخت کمک هزینه ها باید حتما سامانه بسته شود،از دانشجویان عزیز می خواهیم که فرصت را مغتنم شمرده و در اسرع وقت نسبت به تکمیل ثبت نام و مدارک خود اقدام کنند تا بتوانیم سریع تر پرداخت ها را انجام دهیم و در حق کسانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند،اجحاف نشود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *