شناسه خبر: 22960 منتشر شده در مورخ: 1399/11/20 ساعت: 12:34 گروه: ورزشی  
اعزام دو و میدانی کاران به مسابقات گزینشی پارالمپیک

اعزام دو و میدانی کاران به مسابقات گزینشی پارالمپیک

اعضای تیم ملی پارا دو و میدانی کشورمان در حالی برای کسب سهمیه پارالمپیک راهی مسابقات بین‌المللی امارات شدند که سرمربی آنها را همراهی نمی‌کند.

به گزارش ایران سپید مسابقات بین‌المللی فزاع که از اواخر هفته جاری در امارات آغاز می‌شود، آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته دو و میدانی به حساب می آید.

به همین دلیل، حضور در این رقابت‌ها در دستور کار دو و میدانیکار جانباز و معلول و نابینایان و کم بینایان قرار گرفت.

این در حالی است که طی روزهای گذشته تأخیر در صدور ویزای این ورزشکاران، ابهاماتی پیرامون اعزام آنها به امارات ایجاد کرد.

با پیگیری‌های کمیته ملی پارالمپیک، در نهایت ویزای اعضای تیم ملی پارا دو و میدانی صادر شد. اگرچه برخی از نفرات این تیم و از جمله سرمربی همچنان در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

حامد امیری، محمدرضا احمدی، علی‌اصغر جوانمردی، محمد فتحی گنجی، رشید مسجدی، علیرضا صادقیان، سعید افراز و اکبر احمدی ۸ دو و میدانیکار جانباز و معلول هستند که همراه با هاجر صفرزاده، مسعود حیدری، مهدی مرادی، وحید علی نجیمی، سامان پاکباز و مهدی اولاد در بخش نابینایان و کم بینایان ویزای خود را برای در مسابقات بین المللی فزاع دریافت کرده و به همین منظور روز شنبه 18 بهمن راهی امارات شدند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی فزاع، از روز یکشنبه 19 بهمن کلاسبندی ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها آغاز شده است.

از روز چهارشنبه ۲۲ بهمن نیز مسابقات به صورت رسمی آغاز شده و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اعضای تیم ملی پارا دو و میدانی کشورمان درحالی راهی محل برگزاری مسابقات فزاع شده‌اند که بهمن رضایی فرعی سرمربی تیم به دلیل عدم صدور ویزا، آنها را همراهی نکرده است.

بهزاد عزیزی و آقای پیروج، دو ورزشکار کمبینا ایران در پرتاب نیزه هم به دلیل عدم دریافت صدور ویزا، موفق به همراهی تیم ملی نشده اند. قرار است در صورت حل مشکل روادید، این سه نفر به ترکیب تیم ملی در امارات اضافه شوند.

در غیاب سرمربی تیم ملی پارا دو و میدانی، ابراهیم مؤمنی و علیرضا حیدری به عنوان مربی، اعضای این تیم را در دوره کلاسبندی و رقابتهای فزاع همراهی می کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *